Szeptember 11, Péntek -tervek és remények

Jövő hétre be van tervezve egy Balatonakaliban tartandó néprajzos tábor. Sokat agyaltam hogy elmenjek-e mert az anyagiak így év elején nem úgy állnak hogy el tudjak menni. Nomeg az sem utolsó szempont hogy már jártam ott. És nemsok minden ragadt meg bennem.

De mivel a társaság jónak ígérkezik csak arra az álláspontra jutottam, hogy Szerda reggel kiállok a Bajai útra és elstoppolok Pécs érintésével Keszthelyre. Onnan pedig újabb karnyújtással a Káli-medencéig. Amennyi időm hátra lesz még a napból túrázni akarok, s valahol ott is szeretnék vadkempingezni. Másnap délelőtt újabb kirándulásokkal okosan kiszámolva -hogy hasznosan töltsem el az időt- délután derekára lenne jó beérni Akaliba. Ez így nagyon tetszene.

Pár napja küldtem szét a hírt az I. Dél-alföldi kerékpártúráról. Pozitív visszajelzések tömkelegét kaptam. Annyi volt a baj csupán hogy egy hete nem figyeltem eléggé és elfeledtem az akalis tábort. Sikerült rossz időpontot beírnom. mivel többeknek nem volt jó, így elcsúsztatom egy héttel. Őszintén meg is vagyok ijedve egy kicsit, mert elég sokan jelentkeztek hogy jönnének és én nem számítottam ennyi emberre. Kb 10-13 ember jönne nagyjából, remélem hogy ez a szám fogyni fog, mert elég félelmetes egy jelenség leszünk. De ha nem fogy, az se lesz tragédia. Megoldom. No és ezzel az alkalommal eljutnánk Kiszomboron keresztül Csanádra és Nagyszentmiklósra. Visszafele vonattal jönnénk ahányan felférünk. A többi vállalkozó emberke pedig vissza tekerne Szegedre. Épp most alkotom az útitervezetet. Jónak tűnik. Már most kedvem van arra, hogy bejárjam az utat.