a tegnap és a tegnapja

Hogy mostanság mi van velem?

A múltkor találkoztam E.-vel a Tikbé ment tanulni. Olyan nagy tanulhatnékom lett nekem is, hogy ráültem a törvényekre. Majd V.-al ránk jött a mehetnék és eltekertünk. Este 8-kor indultunk innen Zsombó-Bordány érintésével Üllésre. Hát egy olyan 35-ös tempóban nyomtuk izgalmasnak ígérkezett, mert nem volt világításom csak lajbim. Aztán lett véve elem és csak összedobtuk a sötétbe a rosszul érintkezős első lámpámat. Barackot is ettem idén először.

Eltekertünk a keróút végéig aztán vissza. Parkban lazító kajálás, sprint haza a sötétbe egy európai kerékpár úton. Bezony ám! a két falu között ki van építve a keró-út!! Bordánynál jött egy taktoj ami elég gyorsan ment egy olyan 40 körül mehetett, hát mivel világítással rosszul álltam, nameg egy kis virtuskodás is benne volt felvettük a tempóját és Zsombó központjáig száguldoztunk mögötte, előtte. Fárasztó volt, de megérte!

Bent voltunk csütörtökön az utolsó táncházban, hát mivel csak páros táncok voltak, és pont olyanok amiket én nem tudtam, ezért nem táncoltam. Csak a srácokkal borozgattunk, beszélgettünk kinnt a teraszon. Ideje volt már egy ilyen estének is. Közbe-közbe vidultunk a megjelent népi arcokon. Jó volt találkozni odavalósi emberekkel. Hazafele ragadtak a poharak, mint annak idején N.-nek a Balcsin. :D

Kezd körvonalazódni a nyár ezt már lehet írtam: dunántúli kékezés, Zemplén, meg egy magányos tiszántúli kerékpártúra. Esetlegesen Miskolcon valami meló...

Nomeg kijutni Moldvába. No ennyit pihenésnek irány vissza az alkotmány utáni XXVII-es törvény :=(

--------------

hű ebből sok minden összejött. A dunántúli kiruccanás, a Zemplén, nomeg Moldva. A tekeréses rész pedig tökolyan, mintha egy hete történt volna meg. A páros táncokkal meg már nincs problémám, elkezdtem járni táncra. Pazar. Fejlődünk és ez tökjó. Emlékszem erre a bénázásra V.-ral. Ütögettük, meg vagy 10-szer szétszedtük az elemlámpát mire jó lett. :D

2010 Édes Január