békéről személyesen

Próbáltam megmozgatni az embereket, ám úgy tűnik h az én balkezem alkotott közre: nem mentek el a meghívó levelek...

Csodáltam is a dolgot, mert pedig sok "békés" embernek küldtem el a meghívót. Sebaj.

Órára nem mentem be, helyette segédkezdtem asztalt, széket kicibálni a Somogyi könyvtár aulájából. Vicces volt, mert az asztalok kellemesen nehezek voltak. Balázst sikerült beleszervezni, késsőbb még Győzőt és Esztert hívtam fel. Pozitív hogy mind a hárman ott voltak, mer tnekem bár semmilyen hasznom nem származott belőle ők is látták h mi is zajliik ezen a fronton.

Hat előtt elugrottam egy számteches boltba memókártyát keresve, és épp -zárás előtt- másnap kap a srác belőle pont olyat amilyet én keresetem. Votlam ma sok helyen memo kárty után érdeklődve, de sikertelenül. Így nagyon sok képet nem készíthettünk -kettőt- erről a megmozdulásról. Sok érdekes emberrel ismerkedtem meg, sokfélék voltak az emberek. A svájci olasz származású humanista Lori, de mindenki jófej volt. Elég aktív is voltam, transzparenseket aggattam fel, sztem még a képekkel fogok találkozni. Készült egy rakat kép rólam és a plakátokról. Mind a 3 kitételében ott voltam, csak arra lettem figyelmes hogy kattingatnak a médiások...

A fáklyáért mindenkinek magának kellett perkálnia. 500 forintot. (Ebből az árból már lehet egy ebédet is kiszorítani.) A fáklyát nem égettem el, hanem hazahoztam a többi mellé, egy memento h ilyen is volt.

Lorival sokat beszélgettünk. Balázsnak úgy kellett szerezni már fáklyát- már jártuk körbe-körbe a szektorokat h legyen neki is, lori adott nekie. Ekkor ért ki Eszter aki csak pár perc erejéig maradt, de örültem neki. Miután elment Eszter, jött ki Győző. És akkor lett kialakítva a kör. Szerencsétlen is beállították bár nem volt semmilye. Beszélgettünk, örültem h kijött mert régen láttam. Mostanában már órára se jár, csak a szakdoga meg Ágnes asszony :D

Ekkor már égtek a fáklyák, voltak mellettünk olyanok is akik gyertyával jöttek ki, gyakorlott tüntetők :D

Jól elbeszélgettük az időt, a koncertek annyira nem jöttek át. Honeybeastből volt pár dal előadva...

Elsétáltunk a Somogyihoz, itt Jött Tamás Bátyja, Balázs elment, És így hárman vágtunk neki az újszegedi hídnak. Jókat dumcsiztunk, és sokat, viszaemlékezve a nyárra. GYőzővel a koli elől az albijára mentünk kerót pumpáli, de ebből egy vendégeskedős óra lett, mert elkezdtünk várazni, kerózni, és sütizni... Meg hát beszélgetni erről-arról. Jó volt nagoyn jól éreztem magam. Az Estére betervezett Jatés koncertet kihagytam, a Nyerset bánom pedig...de jó társaságban tudjuk gyorsan telik az idő.

Az utolsó buszra pályázva végigszáguldoztam a városon. Olyannnyira, hogy elhagytam az egyik fáklya végét...:S

Valszeg a hídon lehetett a bukkanókon. No sebaj, jól éreztam magam. GYőzővel megdumáltuk h járunk futni, erre kíváncsi vagyok h fog sikerülni.

Ja és még valami: nagyon király este száguldani egy jó keróval :D