Eseménytelen másnapok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Jó ez a zene: kedvencem: Eddie Vedder:society. Ez megy most jútúbon.

 

Odafigyelek, és nézem a klippet homály...próbáld ki. Kicsit nyomasztó de gyönyörűszép. Mármint a zene. ez megy most.

és a szövege:

Oh, it's a mystery to me
We have a greed with which we have agreed
And you think you have to want more than you need
Until you have it all you won't be free

Society, you're a crazy breed
Hope you're not lonely without me...

When you want more than you have
You think you need...
And when you think more than you want
Your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
Because when you have more than you think
You need more space

Society, you're a crazy breed
Hope you're not lonely without me...
Society, crazy indeed
Hope you're not lonely without me...

There's those thinking, more-or-less, less is more
But if less is more, how you keeping score?
Means for every point you make, your level drops
Kinda like you're starting from the top
You can't do that...

Society, you're a crazy breed
Hope you're not lonely without me...
Society, crazy indeed
Hope you're not lonely without me...

Society, have mercy on me
Hope you're not angry if I disagree...
Society, crazy indeed
Hope you're not lonely without me...

 

Eseménytelen, könyvtáréjjelen nem maradtam, felkeltem délben, átaludtam a találkozóm Omegával.... Helyette elkezdtem olvasni Rákóczi Vallomásait. Jó könyv, bár tele van istenhez szóló könyörgésekkel, és az első könyv emiatt elég nehézkes. nagyon-nagyon istenfélő ember volt, gondolom ez akkoriban általános lehetett. Én mai emberként furcsán olvasom nem is furcsán inkább értetlenül olvasom szavait.

Egyébként stílusában hasonló Voltaire Candide vagy az optimizmus című munkájára. Olvasmányos lenne.

Elbeszéli élete történetét, felhívva a ráleselkedett veszéllyeket, és én az egyszeri olvasó belegondolok abba, hogy tejóisten hogy maradt ez életben? A szerpentinen lefele száguldott, Thököly meg akarta mérgezni, kiss híjján török rabság, német fogság és csak túlélte hálistennek. És ahhoz képest hogy tizenévesen elfelejtett magyarul, és csak latinul tudott, ahhoz képest szépen fejlődöt. Szeretem az ilyen fejlődni képes karaktereket. Emlékszem mikor anno elsős koromban olvastam, akkor is végigizgulta ma szabadságharc történetét titokban mindig reménykedve hogy -ugye nem veszítjük el a trencséni csatát?? de közben mégis felágaskodott a ló, és eszméletét vesztette erre tisztán emlékszem.

Szóval szünetekkel -alvással-tarkítva ezt a többé kevésbé érdekes könyvet olvastam ma dél körül, s délután. Tényleg ne mtörtént semmi említésre méltó...

Holnap azaz ma megyek a könyvtárba Viktorral, éés veszem meg a fényképezőgépet. Ja meg négercsókot is akarok :D

Gyerekkoromban mamánál emlékszem hogy volt az asztalon..hmmmm az aztán édesség a javából. A múltkor benn voltam a Lidlben és láttam hogy van rögtön megkívánta a szemem. Azt hiszem elteszem magam holnapra.