2008 búcsúztatása

Az idei újévet sikerült Nyíregyházán köszönteni hangos ordibálással és józanul. Hóddal, B-vel, X-el, és Kiborggal lógtam együtt Nyíregy főterén egy palack pezsgővel, tüzijátékkal. Volt himnusz éneklés, tüzijáték. Készültek azt hiszem kompromittáló képek, és volt pezsgő dugdosás a rendőrők elől, sunyiban ivás, kiabálás és további fotózkodás. Annyiban tényleg jó volt, hogy nem kellett otthon töltenem a szilvesztert. Mert a tavalyi az elég vacakul sikeredett. X. és V. lennt voltak a zöldházba, gondoltam akkor lesétálok hozzájok. Nem volt jó. Éjfélkor pezsgőzés a kocsmában, nem volt gusztusom hozzá, mi nem ittunk. Éjfél után hazaséta egyedül, angyalkacsinálás a hóban, csúszkálás a jeges utakon. No hát ennél jobb volt az idegen környezet. Bár itt éjfél után lementünk a füstös Rockinnba, és szenvedtünk egy keveset a nagy rockerek között, majd csalódottan hazahúztunk. Reggelről arra emlékszem, hogy hód és kiborg egymás mellé feküdve X ágyán nézegetik a telefonon készüólt képeket. Kiborg asszem eltűnt aznap éjjel és ő sem tudta hogy került, sőt már a képeknél is be volt már állva, azt hiszem rumoztak mielőtt kimentünk volna a városba. Igen erre emlékszem, kártyázás, sörözés, és hódék hoztak rumot. Egy kortyot ittam belőle, de már szaladhattam is a Wc-re mert azonnal kidobta a gyomrom ezt a mérget. ÉS így én ebből többet nem ittam. Még arra is emlékszem hgoy hódék kocsmájában összeszedték a sörösüvegeket és ebből vettünk söröket, meg piát, meg talán bort. Meg volt hódnak egy hagyományos pizzája, amit mindig megeszik első reggelire. És talán mikor hazamentünk, akkor evett is belőle. Reggel én keltem elsőre, én is ettem belőle gy szeletet mert marha éhes voltam és megkívántam. Ezt lehet hogy azóta nem tudja. És talán volt ott egy vbk-ás kólaüveg is amit ráadásnak ittam.Így már elég emlékezetes nem? :)