akasztófa árnyékában

Rosszul viselem magam. Elég rosszul. Száguldanak fejemben mindenféle gondolatok és most kitörnek. Rámjött a verset olvas-hallgat-írhatnék. Ez a mélypont. Tudom h innen már csak felfele vezet az út végre.

az élet olyan amilyenné tesszük

Valóban. Szép gondolat, amit öntudatlanul is végeztem eddig, azaz pozitívan mindennel szemben. Ma elkaptak az ellenőrök :D

Vicces mert nem volt semmi extra ami miatt az ember szarul érezné magát. Egyáltalán semmi. 3000 büntetés és ennyi. Teljesen kulturáltan elintéztük a dolgot. Egy kicsit csalódott is vagyok. Vártam volna valami katarzist. Ez az ami napok óta várok, hónapok óta mióta vége a vizsgaidőszaknak. De ez az esemény pozitív lesz, és nem negatív.

remény

nem tudom miért, de már megint bennem van. kiirthatatlan emberi vonás. a Túlélés eszköze ez, ami átkísér a rohanó folyón. Újabb napok teltek el, esténként sokszor abban a tudatban hajtom nyugalomra fejem hogy egy emberi nulla vagyok. Egy gép ami napról napra zakatol

virradat

majd eljon a hajnal, valami megváltozik odabenn és megújult erővel folytatom a küzdelmet, magam ellen, az emberek ellen, az átkozott környezetem ellen.

tükör

furcsa dolog ez az éjszaka: megváltoznak a fényviszonyok, és bennem is előjön egy érettebb, előjön a jobbik énem. Mikor belenézek akkor teljesen más ember néz rám, mint akit ismerek.

magamimádó önmagam imája

Leírva milyen azaz arc? tudni akarod? egyszerre fejezi ki a  nyugodtságot és a vakmerőséget, de ugyanakkor szelíd mégis elszánt. Érettség-tapasztaltság tükre. Azt hiszem nappal felvesszük egy másik arcunkat, amit estve levéve belsőnkkel nézünk szembe. Azt hiszem...

Ez az arc nem bohó, nem hülyéskedik, nem vigyorog mint a tejbetök. Nincs kinek produkáljon, önámítást messze elkerüli.

ez lehet az igazi én. De mégse teljesen ez. Megtagadom saját magam? az aki nappal vagyok nem én vagyok? Egy fej gondolkodik érez, tapasztal. Az is én vagyok. Csak a külvilágnak.

az írás gyógyít és jót tesz. tádá máris jobban érzem magam ezáltal, felszabadultnak érzem magam. ja h ez csak te és én titkom ezt tudd!!! de felejtsd is el :P

------------------------

az élet olyan, amilyenné tesszük-- by Piroska/Angyalka/Napraforgó/Tündér

2010 Édes Január