2008 Július Kapuvár-Kőszeg avagy első UV hetem

Itt az ideje h erről a kalandos eseményről is ejtsek néhány halandó szót.

Történt az a fure eset h nem sikerült elintézni h beosszam az időmet. Sok vizsgám is volt, meg egyáltlán sokkot kaptam. Az etnológia vizsgát UV hétre akartam átteni, nem tudtam rá készülni. ez rendben is lett. De, UV-re esett a PappSanyás oszmánom is. :S Fülüttébb kellemetlen. S ráadásul egy napra mind a kettő: legutolsó nap Péntekre. Sanyi etno oktatóm közölte velem h ő akkor nem lesz Szegeden, hanem Kapuváron lesz a terepgyakorlatot tart. hát felajánlottam h én hajlandó vagyok elutazni oda. S elutaztam. Csütörtök egész nap, egész éjjel reggelig tanultam az Oszmánt, sikerült is levizsgázni belőle egy 3-asra. Itt történt meg azaz eset, h Hován Józsi harmadjára vagy negyedjére próbált meg levizsgázni...

Vizsgázás után gyors átöltözés a WC-ben, rohanás a TIk-be jegyet venni. Milytán ez megvolt futás a vasútállomáshoz. Ki volt számolva az idő, de kapóra jött egy vili és blicceltem egyet. A vasútá előtt még volt egy kis időm, így elugrotam a boltba valami lötyiért. Emlékszem a vonaton ráolvadtunk az ülésre. Szíjj Peti is ezzel a vonattal utazott, így vele tartottam pest felé. Úgy terveztem, h a vonaton megtanulom az etnológiát...Nem jött össze, elkezdtünk beszélgetni, és csak nagy nehezen sikerült rákoncentrálni a tárgyra. Peti a képtelenebbnél képtelenebb elképzeléseivel bombázott, és sajnos túl gyorsan beértünk. Átszállás go a Keletibe, s ott a győri vonatra pattanás. Na ott már komolyan lapozgattam a jegyzeteimet. Győrött városnéző félóra-óra, átszállás a kapuvári-soproni vonatra. Tiszta zöld volt a vonat, és hihetetlenül kényelmes. De már akkor fura volt felszállni a Keletiben a vonatra, mert nem azok a lerobbant vonatok jártak ám ezen a részen, de nem ám. Valami miatt más ...emlékszem rohadt meleg volt továbbra is. De már volt légkondi. A kapuvári vonaton szinte az ablakban tanultam, annyira kíváncsi voltam és izgatott. Térképen ügyeltem h merre vagyok, nemsokára meg is érkeztem. Egy vasútállomás volt a semmi közepén. Az emberek egy kisbuszhoz sétáltak, majd váltottak 100-os menetjegyet. Ez a busz vitt be a faluba. Ami város, báre én falun éreztem magam.