2008 Július vége egy kerékpártúra története

Csanádpalota Július 22-23-24 Kerékpáros Túra

HA jól emlékszem ez volt a második egynapos komoly kerékpártúrám, egyedül. Esős keddi napon mentem be Szegedre, édesanyám kitagadásával, tatám kíváncsi telefonálásai közepette. Pocsék egy idő volt, de mehetnékem volt. Nagyon. Ki is találtam, hogy nem arra fogok menni, amerre egyszer -először- öcsémmel mentünk, azaz a Maros töltésen, hanem, Tápé érintésével komp és úgy neki az ószegedi útnak. Útközben Somogyi könyvtár, Anna kút megállókat illesztettem be a programomba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Balástya Július 25 Tanyabuli Árpiéknál

itt úgy berúgtma hogy beleharapta egy tábla szalonnába, és elhajítottam. Részegen sátorozni akartam Árpiéknál, hálózsákban elaludtam. Meg ilyenek.

Szatymaz-Balástya Július 26 Horgászat Imiéknél

Xrisszel elmentünk tökmásnaposan horgászni. Először a Siárra, aztán emg tán Imiékhez. Ragyogóan sütött a nap, kurvára fájt a fejem. Pocsék egy nap volt.