szakítás után

Ma Dorka megint szakított velem. Egy darabig nem fogom keresem azt hiszem.

 

Ó mentéskor elment az egész. 

 

Feldobott a Lehel barátommal való találkozás. Nem tudtam miért, de úgy tűnik ezért kellett ma bejöjjek, hogy beszélgessünk a fennálló világ végéről, az ökotanyákról, a közösségekről, a nőkről.

Szóval hiányzik a Közösség, a barátok, a pezsgés, az izgalom, a munkába éltük ki magunkat, 

a nyugdíjasok életét éltük, minden emberi kapcsolatom Ő volt. Hiba volt összeköltözni, ellustulni, városbanembemenni, kirándulninemmenni, programokatnemcsinálni, mindkettőnk részéről. 

Azért szakított velem, mert részéről most nincs ereje újra nekimenni mindennek. Annyi minden dolga van amit ő hozott tető alá. hogy abba én már nem férek bele. Könnyebb szakítani mint megjavítani a tetőt. Elég komoly roham jött rá, mikor szünetet kért, megadtam neki. 

Nem érzi azt hogy együtt kellene lennünk, ezért kampec.

Ott kezdődött a dolog, hogy szakdolgozatot írt, én meg kertészkedtem. Este találkoztunk, konyhában találkoztunk és ennyi.

Nem tanultam a tavalyi esetből, amikor ue. volt a probléma.

Megkaptam anyukámék örökségét, pedig milyen érdekes azelőtt én mondtam neki, hogy járjon el, mert jobb lesz a kedve. Most én voltam itt, de én tökjól éreztem magam, mert dolgozok, és szeretek. Egészséges ember vagyok. Néha vittem virágot, masszázst, vacsorát készítettem neki, s ennyi.

De elmaradt a mennyünk ide mennyünk oda rész. MEGINT.

Munkamániások lettünk. Több izgalom ért bennünket a munkánkban, mint a párkapcsolatunkban. Ez az idegesítő-mérgesítő...

Elmaradt a közösség, odavolt egy hétig festeni, ott megkapta mindazt amit nálam nem. Közösséget, barátokat, új élményeket, lehúztam bezártam magunkat egy tanyába.

és ez nem volt így jó!!!!!!!

Francba is! Elfojtottam magamban az elmászkálós énemet, együtt mennyit mászkáltunk!!!

Nincsenek barátai, hát most találnia kell újakat. Rájött hogy egyedül is értékes, nemcsak énvelem. Én ezt tudtam, de miért nem mentünk??????????

A festés alatt megismerkedett egy számára szimpatikus sráccal, ez indította el a lavinát, ami ott bujkált a csúcsok között, de nem láttuk. 

Mindketten hibáztunk, remélem rájövünk hogy ezen lehet segíteni. 

  Pár hónap múlva megkeresem, s nem adom fel.

 

-Te hülye vagy-2012június