Megjött a Tél anyu!!!

 Adott egy évszak. Adott egy kerékpár és egy "fakíréletmódotnéhaelőnyben" részesítő alany. Na meg a hideg. Az is fontos. Enélkül nincs tél!

Benn voltam Janónál, és megint jól sikerült elverni az időt beszélgetéssel. Ez az egyetlen hátránya, ha odaviszem a bringát javíttatni: elmegy az időm, és nem marad idő semmire. Ezért szoktam általában utoljára beugrani. Ez mellékes. végülis a Tikben töltöttem egy órát, olyan 6 és 7 között indulhattam el Szegedről, a következő szerelésben.

Füles sapka, szemüveg, kétméteres sál, hosszú ujjú nyakas póló, pulóver, poláros széldzseki, csuklóvédő, poláros kesztyű, poláros alsó nadrág, rá térdmelegítő, farmer, 4 zokni, félszáras túrabakancs, rendőrlajbi. 

Ma este ködös-szitálós időjárás volt, mínusz három-négy fokban zúzmarás érkeztem haza...

Dorozsma után csak az előttem lévő másfél métert láttam. Hozzá kell tenni, hogy az első fényszóró nem világít olyan jól, mert a hátsóra megy a java. A hátsó lámpában első égő van, és úgy világít (Hála a magasságosnak!) hogy hátul messzire ellátszik. Ehhez jött a mentőmellény, ami szintén jelezte a sofőröknek merre járok. 

Jó pont, hogy nem fáztam, fel voltam készülve 80%-ba. A maradék 20 % javítható. Első probléma az volt, hogy hideg levegőt kell beszívjak.-- SÍMASZK. A sálat az orromra téve, meg bepárásodott a szemüvegem... Később már mindegy volt.

Második probléma, hogy fázott a szemem, hideg levegő érte, ami nem tett neki jót folyamatosan könnyezett, majd ahogy kikerültem a városból a szabadba azt vettem észre hogy nincs mit észrevenni. Bepárásodott a szemüvegem. A test és a szemüveg között kiütközött a hőkülönbség. Kell tehát egy VÉDŐSZEMÜVEG

Harmadik probléma, hogy leizzadtam. Izgultam, tekertem, be voltam öltözve. Hazaérve a póló, és a pulcsi tiszta víz volt. Ez így nem lesz jó. Le kellett volna valamit venni elindulás előtt. TÚLÖLTÖZÉS.

Tehát még gyakorolni kell. Másik trükk az utóbbinál, hogy egy állandó lassú tempót veszek fel. Érdemes mindig felkészülni és magunkkal vinni a drága pénzért megvett KAMÁSLI-t.

Mikor leszálltam a bicóról, tiszta viz voltam, a bringán esőcseppek, a mellényem zúzmarás, a nadrágom jéghideg, a kesztyűn jégcsapok meredeztek. Amit még mindig érzek hogy nem volt oké az a bokám, és a szemem.

Eredmény: Lehet télen tekerni, de érdemes inkább nappal mert éjjel a rossz időjárási körülmények miatt nem éri meg! Jómagam az útról háromszor akartam legurulni úgy, hogy volt világításom, és helyismeretem.