Pozitív kisugárzás fejlesztése

 

Minden embernek van valamilyen kisugárzása, csak sokszor negatív, vagy nagyon gyenge. Pedig a belső kisugárzás sokat jelent, hogy vonzó személyiségünk legyen, és sikereket érjünk el. Az emberek olyanok társaságában szeretnek lenni, akik gondtalanságot sugároznak, akik pozitívak, látszik rajtuk, hogy élvezik az életet.

Hogyan fejlesszük a kisugárzásunk?

1. Legyünk vidámak

A vidámság fontos, hogyan fejleszthető? Két dologgal: elsősorban a nevetéssel és a mosollyal, ugyanis mindegyik endorfint termel. Indítsuk jól a napot, nézzünk meg pár humoros videót, vagy olvassunk vicceket, és lehetőleg kezdjük már ezzel a napot. A mosoly szintén sokat segít, mosolyogjunk a tükörben magunkra, a száj mosolyra húzása elindítja az endorfin termelést, ráadásul agyunkban tükör ideg van, ami azt jelenti, ha valakire rámosolygunk nem csak barátságosabbak és pozitívabbak leszünk a szemében, de nagy valószínűséggel automatikusan vissza is fog mosolyogni.
Sportoljunk legalább napi 20 percet, a mozgás szintén beindítja az endorfin termelést. Az ember életéhez amúgy is hozzá tartozik a rendszeres mozgás, csak napjaink luxus járműveinek, liftjeinek, stb. köszönhetően lustultunk el.

2 .Elégedettség sugárzása

Légy elégedett azzal amid van, és minden nap adj hálát érte! Még ha nem is érted el a céljaidat, biztos van az életedben olyan dolog amiért hálás lehetsz. PL: egészséges vagy, élnek a szüleid, van fedél a fejed felett, szépek a virágok a lakásodban, stb. Az emberi természet olyan, hogy a jót adottnak veszi, ezért sokszor észre sem vesszük mi mindenünk van, ami másoknak nincs. A rossz dolgokat persze hajlamosak vagyunk felnagyítani, és rosszabbul is reagálunk rá. PL: sikerül egy vizsga - aha örülünk, szuper, de már lépünk is tovább, ha viszont nem sikerül, az kész tragédia. Persze nyilvánvaló, ha tizedjére sikerül az adott vizsga, az számunkra nagyobb élmény, ezért van az, hogy jobban becsüljük azt amiért többet kell küzdeni. Fontos, hogy a minket ért rossz dolgok miatt se panaszkodjunk másoknak. A panaszkodással még nagyobb energiát generálunk a rossz dolgoknak és még többet kapunk majd belőle vissza.

3. Más emberek szeretete és megértése

Fontos, hogy gyakoroljuk az empátiát, értsük meg a másik embert és sugározzunk felé szeretetet. A szeretet a legnagyobb erő az univerzumban, ugyanis erre születtünk. Segítsünk másokon! Minél többet segítünk, annál többet kapunk majd vissza az életben. Persze az adás öröméért segítsünk ne azért, hogy visszakapjuk.

4. Gondolkodjunk pozitívan

Nagyon fontos a pozitív lelki beállítottság, ne aggódjunk a problémákon, minden célunkat elérhetjük, amit csak akarunk. Ha valami nagyon nem megy, tartsunk egy kis szünetet és nyugodjunk le. Bízzunk a dolgok javulásában, sőt ne is bízzunk, tudjuk, hogy úgy is javulni fog a helyzet! Ne ijedjünk meg a kudarcoktól, hiszen azok a siker velejárói. Azok az akadályok, melyek elmozdítanak a célunk felé, a fejlődés építő kövei, néha kapunk egy-egy nagy pofont, de ez sokszor azért van mert kitűzünk egy célt és lustaságból vagy egyéb lelki okokból nem teszünk érte eléggé. Ilyenkor egy csalódás ismét motiválhat, hogy csináljuk meg végre!

5. Önbecsülés

Legyen magas az önbecsülésünk, ne mások kritikái, vagy negatív visszacsatolásai határoznak meg minket. Mi fontos és értékes emberek vagyunk, proaktívak. Emeljük ki a jó tulajdonságainkat és fejlesszük a rosszakat. PL: Kedvesek vagyunk, legyünk még kedvesebbek. De ha esetleg pont az ellenkezője igaz ránk és keveset mosolygunk, gyakoroljuk a mosolygást. Ha például megyünk az utcán és zöld a lámpa, mosolyogjunk. Mi vagyunk a saját életünk főszereplői, fontos és különleges VIP személyek vagyunk! Ezt jól jegyezd meg!

6. Érzelmi intelligenciánk fejlesztése

Ez a kifejezés érzelmi fejlettségünket jelenti, azt hogy mennyire vagyunk felnőttek az életben. Például ha szakítani akarunk valakivel, mivel fejlesztjük jobban az érzelmi intelligenciánkat? Ha kiprovokáljuk viselkedésünkkel, ami nagyon gyerekes és szánalmas; vagy leülünk és megbeszéljük, illetve elmondjuk a problémákat. Ezek a problémákat utána vagy közösen megoldjuk, vagy elválunk békében. A legtöbb felnőtt ember fejben, sokszor élete végéig gyerek marad.
Akkor jó a kisugárzásunk és akkor vonzó, ha összhangban vagyunk magunkkal kívül belül. Ez azt is jelenti, hogy elégedettek vagyunk a külsőnkkel. Ez jelenti az ápoltságot, az egészséges testünket, az öltözködésünket. Ha fogyni akarunk, fogyjunk, ha izmosodni, izmosodjunk. Ha jobban megy a személyiségünkhöz az elegáns stílus, ne öltözzünk azért rossz fiúsan vagy lányosan, mert aki tetszik nekünk annak ez jobban bejön. Legyünk önmagunk az sokkal vonzóbb. Ha személyiségünk egy kedves embert takar, ne legyünk agresszívak vagy bunkók, csak mert a körülmények rossz hatással vannak ránk.
forrás:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az önbizalom a megállíthatatlanság és az iszonyatos félelem közötti érzés. A saját énképednek óriása hatása van arra, hogy mások hogyan látnak. Az, ahogyan látjuk magunkat, valósággá válik - minél magabiztosabb vagy, annál valószínűbb a sikered.

Sokan vannak azonban, akiknek nincs kezükben a megfelelő eszköz, hogy önbizalmukat belül megtalálják.

Habár több tényező, ami befolyásolja az önbizalmad, nem rajtad múlik, akkor is van nagy számban olyan, amit tudatosan tenni tudsz az építése érdekében. Ezt a 10 stratégiát használva megszerezheted a szellemi tudást, ami szükséges, hogy elérd a céljaid.

Beszélj valakivel most az önbizalomépítésről!

 

1.Öltözz szépen

Habár nem a ruha teszi az embert, kétségtelenül befolyásolják, hogy hogyan érzi az ember magát. Senki nem figyel jobban a kinézetedre, mint saját magad. Ha nem nézel ki jól, akkor az megváltoztatja a viselkedésed és a kapcsolatot másokkal. Használd ezt, mint egy előnyt:  légy ápolt. A legtöbb esetben a legjelentősebb változást a gyakori fürdés és borotválkozás, valamint tiszta és divatos ruhák teszik.

Ez nem jeleni azt, hogy sokat kellene költened ruhákra. Egy nagyszerű szabály, amit követhetsz : költs kétszer annyit, vegyél feleannyit” Inkább vegyél fele annyi drágább, válogatott minőségű ruhákat, mint olcsóbb, rossz minőségűeket. Hosszabb távon ez csökkenti a költségeidet, hiszen a jobb minőségű ruhák tovább tartanak és divatban is tovább maradnak. A kevesebb vásárlás a zűrzavart is megszünteti a ruhásszekrényedben.

 

2.Gyalogolj gyorsabban

Az egyik legjobb módja annak, hogy megtudjuk, egy ember hogyan tekint önmagára, a sétálásának megvizsgálása. Lassú? Fáradt? Fájdalmas? Vagy egyenesen energikus és céltudatos? Magas önbizalmú emberek gyorsabban járnak. Vannak helyek, ahova menniük,  emberek akiket látogatniuk kell és munka amit el kell végezni. Annak ellenére, hogy nem sietsz sehova, növelheted az önbizalmat, ha egy kis elevenséget teszel a járásodba. A 25%-kal gyorsabb gyaloglás fontosnak fog mutatni és úgy is fogod érezni magad.

 

3. Jó testtartás

Hasonlóan, abból, hogy egy ember hogyan viselkedik, sok mindent meg lehet tudni. Azok az emberek, akik ejtett vállakkal és lassú mozdulatokkal közlekednek az utcán, alacsony önbizalmat sugároznak. Nem lelkesednek azért, amit csinálnak, és nem tartják fontosnak önmagukat. A jó testtartás gyakorlásával automatikusan jobban fogod érezni magad a bőrödben. Állj fel egyenesen, emeld fel a fejed, tarts szemkontaktust. Pozitív benyomást fogsz kelteni másokon és rögtön tettre készebbnek és erősnek fogod érezni magad.

 

4.Saját magunk reklámozása

Az egyik legjobb módja az önbizalomépítésnek egy motivációs beszéd meghallgatása. Sajnos annak a lehetősége, hogy egy jó szónokot hallgass meg, igen kicsi. Ezt a hiányt úgy tudod megoldani, hogy személyes reklámot csinálsz.  Írj egy 30-60 másodperces beszédet, ami kiemeli az erősségeidet és céljaidat. Ezután mondd föl a tükör előtt hangosan ( vagy magadban, ha úgy jobb) akárhányszor önbizalom növelésre van szükséged.

 

5. Hála

Ha túl sokat koncentrálsz arra, hogy mit akarsz, az elméd kitalál okokat, hogy miért nem tudod mégsem elérni. Ez ahhoz vezet, hogy jobban figyelsz a gyengeségeidre. A legjobb útja annak, hogy ezt elkerüld, hogy tudatosan koncentrálsz a hálára. Szoríts időt minden nap arra, hogy magadban végiggondolod, hogy miért lehetsz hálás az életben. Elevenítsd fel múltbeli sikereidet, különleges képességed, nagyszerű kapcsolataid, és fantasztikus pillanataid. Meg fogsz lepődni, milyen sok jutott neked, és ez motiválni fog abban, hogy megtedd a következő lépést a siker felé.

 

6. Bókolj másoknak

Ha negatívan gondolunk magunkra, gyakran ezt kivetítjük másokra sértések és pletykák formájában. Hogy megtörd ezt a negatív érzést, tanuld meg értékelni másokat. Kerüld az egymás háta mögötti pletykákat és inkább bókolj a körülötted lévőknek. Ekkor sokan meg fognak szeretni, amivel ugyancsak építheted az önbizalmad. Azzal, hogy másokban keresed a jót, észrevétel nélkül magadból is a legjobbat hozod ki.

 

7. Ülj a legelső sorban

Iskolákban, munkahelyeken, közgyűléseken szerte a világon, az emberek hajlamosak arra, hogy a leghátsó sorba ülnek. A legtöbb ember jobban szereti, ha hátul van, mert fél attól, hogy észreveszik. Ez az önbizalomhiányt tükrözi. Azzal, hogy eldöntöd, hogy az első sorban ülsz,

túl tudsz lépni ezen az irracionális félelmen és építheted az önbizalmad. Sőt, jobban láthatóvá válsz azoknak a fontos embereknek, akik előadnak.

 

8. Beszélj hangosan!

Csapatmegbeszéléseken sok ember soha nem beszél hangosan, mert félnek attól hogy mások elítélik azért, amit mondanak. Pedig ez a félelem nem valódi. Általában az emberek sokkal elfogadóbbak, mint ahogy azt mi gondoljuk. És a legtöbb ember ugyancsak ezzel a problémával küzd, mint mi. Ha erőfeszítést teszel és felszólalsz minden közösségi megbeszélés közben legalább egyszer, sokkal jobb szónok leszel, biztosabb a saját gondolataidban és a társaid is vezetőként fognak rád nézni.

 

9. Mozogj!

A kinézet mellett a fizikai erőnlét is nagy hatással van az önbizalomra. Ha nem vagy formában, bizonytalannak, taszítónak és kevésbé energikusnak fogod érezni magad. Ha testmozgást végzel, a külsődön javítasz, formában tartod magad és valami pozitívot viszel véghez. Ha fegyelmezetten végzed a mozgást, nemcsak jobban fogod érezni magad, de olyan pozitív pillanatot fog hozni, ami egész nap feltölt.

 

10. Koncentrálj az adakozásra

Túl gyakran csak a saját álmainkat hajszoljuk. Túl sokat gondolunk magunkra és nem figyelünk mások szükségeire. Ha egy kicsit abbahagyod azt, hogy magadra gondolsz és arra koncentrálsz, hogy adakozz a világon élő más embereknek, akkor nem fogsz annyira figyelni a saját hibáidra. Növeli az önbizalmad és lehetővé teszi, hogy hatékonyan segíts. Minél többet adakozol, annál jobban meg leszel jutalmazva személyes sikerrel és elismeréssel.

forrás: http://onbizalomnoveles.blog.hu/2011/05/08/10_mod_hogy_pillanatok_alatt_felepitsd_az_onbizalmad

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Először is le kell szögeznünk a belső hatalom csak rajtunk múlik. Mi rendelkezünk felette és nekünk van csak jogunk és lehetőségünk felszínre hozni azt. Kisugárzása mindenkinek van, melyből mások le tudják szűrni a valódi énünk egy részét, félelmeinket, vágyainkat, tudásunkat, képességeinket akár még a szexuális töltetünket is.
De ki képes erre, hiszen annyi embert megismerünk életünk során, akikben később csalódunk. A belső látás kifinomult érzékelést igényel, amit csak kevesen tudnak használni. Sokan mondják, a jó emberismerők ezt az erőt használják. Bár a legtöbben nem is tudják, hogy pár pillanat alatt információk tömkelegét bocsájtják ki magunkból anélkül, hogy akár megszólalnánk. A mozdulataink, a járásunk, az arcunk mimikai rezdüléseink, mind-mind elárul rólunk egy apró titkot.

Azt, hogy vonzónak talál minket egy igazi férfi nem a szépségünk, vagy csinos ruhánk fogja előidézni, inkább a belső kisugárzásunk. Azt viszont hozzá kell tennünk, hogy ez a fajta csábítási erőnk csak akkor működik, ha összhangban vannak a lelkünk rezdülései a testünk mozdulataival. Mert ugye az belátható, hogy ha egy nő lelkében éppen vihar dúl, akkor a megnyilvánulásai sem lesznek épp harmonikusak.
Tehát elsőként a bennünk rejlő harmóniát kell megtalálnunk, ami tudom, hogy elsőre hallásra rettentő nehéznek tűnik. De csak annyit kell tennünk, hogy legyünk büszkék magunkra, azért amit már elértünk, és azért amit még meg akarunk valósítani.

Aztán le kell dobnunk magunkról azokat az álarcokat, amelyeket magunkra öltöttünk az évek alatt, pajzsként emelve azokat a külvilág és meztelen pszichénk közé. A tanult magatartásformák egy részétől kell megszabadulnunk, melyeket azért öltöttünk magunkra, hogy beilleszkedjünk a társadalomba. Mert senki sem egyforma, mégis a megfelelés mások felé sokszor erősebb a saját énünknél.

Készítsünk terveket, melyeket meg is akarunk valósítani, és amelyek beteljesedésekor büszkén vállalhatjuk tetteinket.

És végül találjuk egy számunkra örömteli, vagy pihentető tevékenységet, amely kikapcsolódást feltöltődést jelent számunkra. Nem kell nagy dolgokra gondolnunk, elég, ha elolvasunk egy régóta áhított könyvet, vagy meglepjük magunkat egy kellemes masszázzsal.

De talán a legfontosabb a belső kisugárzás megerősítésében az, hogy elhiggyük önmagunkról, hogy vonzóak vagyunk. Hiszen gondoljunk csak Woody Allen érdekes, de őszintén nem túl helyes arcvonásaira. Mégis akkora kisugárzással bír, melynek sok nő nem tudott ellenállni. Tehát nem kell ahhoz szépnek lennünk, hogy vonzónak találjanak a férfiak.

- Szabó Anita -

forrás:

http://fokuszbanano.hu/randitippek/a_kisugarzas_felelos_mindenert

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

    Az önbizalomról
(hétfõ, 31 október 2005) -
Általában az embereknek a külsejükkel van a legtöbb bajuk: ki kövér, ki sovány, ki alacsony, ki magas, ki ilyen, ki olyan.
Tudni kell, hogy vannak dolgok, amin nem lehet változtatni, de nem is kell! Mert ez a lényeg, hogy nem a külsõ a fontos,
hanem a pozitív kisugárzás, ami belõlünk árad, a nagy önbizalom ami a másik embert arra ösztönzi, hogy megismerjen.
Az ember egyik alapvetõ igénye önmagával szemben, hogy valamivé váljék önmaga és mások szemében. Ehhez a
célkiûzéshez – legyen az karrier, párkapcsolat elemi feltétel az önbizalom, a hozzáértés érzése, tehát
bizonyos fokú pozitív önértékelés.
Az önértékelés kialakulása már gyermekkorban kezdõdik. Nagy szerepe van a szülõknek! Minden alkalmat meg kell
ragadni a felnevelés során, hogy pozitív önértékelést alakítsunk ki a gyermekben. Mint ahogy az ember a saját
tudatalattiját sem bombázza negatív gondolatokkal, ugyanúgy a gyermeket sem szabad!
Gondolok például arra, hogy
- Te ezt nem tudod megcsinálni
- ügyetlen vagy
- neked ez úgysem sikerül!Az ilyen negatív vélemények a gyermekben alapvetõ deformitást okoznak és ez
meghatározza felnõtt életét is. Véleményem szerint ezek a tapasztalások nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy
késõbb a párkapcsolat kialakításánál is a kudarc kudarcra halmozódik.
Mi tehát a teendõ?
Minden eszközzel az önbizalmat kell erõsíteni. Ha az ember elhiszi magáról, hogy szép, okos, ellenállhatatlan, a környezete
is felfigyel rá, sõt õk is olyannak látják, hiszen minden embernek van kisugárzása, és ez vagy negatív vagy pozitív, s a
többiek ezt érzékelik.
Ha hölgy az illetõ, figyelje meg, hogy mi történik körülötte ha jókedvû vagy boldog!
Eredmény: a férfiak felfigyelnek rá és sokan meg akarnak ismerkedni vele, mert olyan a kisugárzása, mely kihat
más emberekre. Ha rosszkedvû, negatív, a kutya sem figyel rá (azaz, lehet, hogy megugatja). Könnyû annak az
embernek, akinek van önbizalma! – sóhajtunk fel jó sokan.
Pedig erre mindenki szert tehet, aki veszi hozzá a fáradságot és van kitartása.
Apró lépésekkel kell kezdeni: például elhatározni, hogy mától kezdve minden nap guggolok negyvenet egy szék
támláját fogva vagy csinálok húsz fekvõtámaszt vagy kimegyek futni. Természetesen olyan célt kell kitûzni, amit
meg lehet minden nap valósítani. Fontos ugyanis, hogy az ember elsõsorban legyõzze nap, mint nap önmagát. Ha ez sikerül,
akkor már hatalmunk van önmagunk felett, elismeréssel gondolhatunk magunkra, hisz eddig mindig csak negatívan
vélekedtünk önmagunkról.
Ha már egy dologban kivívtuk saját elismerésünket, akkor talán másban is el tudjuk fogadni magunkat és
elégedettséget érezhetünk.
Általában az embereknek a külsejükkel van a legtöbb bajuk: ki kövér, ki sovány, ki alacsony, ki magas, ki ilyen, ki olyan.
Tudni kell, hogy vannak dolgok, amin nem lehet változtatni, de nem is kell! Mert ez a lényeg, hogy nem a külsõ a fontos,
hanem a pozitív kisugárzás, ami belõlünk árad, a nagy önbizalom ami a másik embert arra ösztönzi, hogy megismerjen.
A cél eléréséhez nem szégyen segítséget kérni, jó tanfolyamok állnak rendelkezésre, melyek által szinte játszva el
lehet sajátítani az önismeret, az önbecsülés, az önmegvalósítás és a pozitív gondolkodás képességét. A kedves olvasó a
portálunkon is számos tanfolyam közül választhat:
- Gyorstalpaló
- Önbizalom növelése.
c-2005/2006 - PUART Nõcsábászképzõ - Csajozás, csábítás, flörtölés, hódítás mesterfokon
http://www.puart.hu - Nõcsábászképzõ - Csajozás, csábítás mesterfokon. A legújabPbo fwlöertröeldé sbiy, iMsmaemrbkeodési és Csajozási módszerek! Generated: 20 December, 2013, 12:59

 

forrás:

http://www.puart.hu/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=61

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldnyul.blog.hu/api/trackback/id/tr85701077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.