gyalog, GYALOG!!!!!!!

Munkából élek, paraszt vagyok
mindig és mindenkor kemény gyalog
Tudatos ember, zsebébe kender-
autó helyett menj gyalog!

10.000 mérföld

 

áááú Most olvastam egy Kaukázus zene szöveget, és ugrálhatnékom támadt, meg kiabálhatnékom, meg énekelhetnékem, meg tökjó kedvem lett. Eszembe jutott a vizsgazáró utolsó KAuKÁzus koncertem, amikor két doboz sörtől jókedvűen tomboltam a magam módján. Aztán miután megittam, mindenkit faképnél hagyva bementem az első sorba tombolni. ÁÁÁÁÁÁá de jó volt hű ha tudom h tobb koncertjük nem lesz, akkor még több energiát használok el.

KÁr hogy feloszlottak, úgy mennék, mennénk KAukÁzus koncertre. Jó lenne egy...

Felémentem a honoslapjukra, és sajnos igen elszorult a szívem, mikor elolvastam h tényleg feloszlottak. De tuti h még fognak játszani pesten és én ott leszek. Alább közlök a hivatalos oldalról egy levelet. Nekem is hasonló érzéseim vannak. Talán szalai évával kezdődött, aztán utána néztem, leszedtem, megtetszett. 10.000 mérföld. Szexuális életünkkel folytatódott 2008-ban, amikor eljutottam egy kocertjükre Azfeszten. Egész éjjel kitartóan ezt dúdolgattam. Bökdöstem Odit fejezd már be, hogy van tovább?? Segíts már! Jó volt. Boldogságos egyetemi egyetemista létem alapjai szűntek meg ezzel a feloszlással. 2009-ben a vizsgazáró tivornyát én ezzel az egy koncerttel tudtam le. Most találtam egy videót a koncertről. Ciki hogy rajta vagyok a jobb alsó sarokban, egy regéces kék pólóban, fehér vár mintával a hátamon, vállpántos szimatszatyorral az oldalamon.

Videó is készült, felfokozott hangulatban. Talán felteszem. No de hát a világ változik, nekem/nekünk mindig megmarad a kaukázus olyannak, amilyen volt. Talán jobb is így. Boldog nosztalgiával fogunk visszaemlékezni rájuk, az élményeinkre, a lázadó koncertjeikre, amikkel tudtunk azonosulni.

Tartós Béke!

 

 

 

 

 

Kedves Zenekar,
lehet, hogy nem tudom nektek elmondani, mert nagy lesz a hangzavar, vagy mert nem is leszek ott. Feltétlenül akartam, hogy tudjátok, hogy büszke vagyok rátok, hogy meglépitek a koncertnélküliséget, régen, amikor még csak virtuális haver volt a kardos, akkor olyanokat írt, hogy öt évig kell csinálni és aztán vége, mert akkor már nem mond semmi újat a dolog.
Nekem nagyon sokat jelentett a zenekar és a fórum maga mint létezhető dolog, valami, amit kicsit kisajátíthattam, amire megsértődhettem és amivel ki lehetett békülni csak úgy magamban.
Mindenki elmondja, mennyit köszönhet a fórumnak, nem volt mindig jó, az egy év Amszterdamban valami itthontartót adott. Mindenki a barátságokról beszél, nekem csak egy barátom lett, ennek tényleg nagyon örülök, mert a virtuális barátságok is szétesnek egy idő után, de ez, remélem, megmarad majd.
Érdekes, hogy ahogy nekem is teljesen új dolog, új ország, új munka kezdődik , ez az állandóság, a kaukázus is megszűnik, most nem lesz itthontartás, de jó is így, nem keresek legalább régi kapaszkodókat.
Nekem jelentett a zenekar egy szelet budapestet, egy kis vidéket, a kritikus gondolkodást, ami szervesen hozzátartozott ehhez az öt évemhez, ami nekem éppen az egyetem volt. Sőt segített ez az évek óta végignézés, az első koncerttől jelen levés abban is, hogy tisztába jöjjek önmagammal - és felmondjak a gonosz multinál, mert ugye az öt-hat éve kaukázus által megerősített és felépített öntudat csak nem volt beleilleszthető egy business-hétköznapba.
Tudom, hogy zenéltek tovább, a kultusz szűnik meg, éppen ezért, ha konkrétan nem is, közvetve belefolytatok a dolgaimba. Köszi.

Csók
Kalep / Kata