ars poetica

Egyre jobban látom magam előtt hogy egyetlen dolog az, ami engem érdekel, feltüzel,  elvarázsol, és ez a felfedezés. Világjárás.

Elítélem a karrierközpontú életet. Rendes családi életet akarok, sok gyerekkel, vidéki házzal, egy kedves feleséggel az oldalamon. Akinek támasza lehetek, akiről gondoskodhatok.
Nem akarok modern lenni, szeretem a régi jól bevált tipusokat. Kell egy ház, de nem az óceán partján, hanem mondjuk lenn az Alföldön, vissza is kell vonulni, tehát legyen tanya, de lehetőleg köves út közelébe', közel a városhoz, Szegedhez.

Pár kilométer tekerés után iskola, vasútállomás, ház közelébe buszmegálló. Ilyen hely kellene nekem. Hozzá egy természetes nő, aki mindent tud amire nekem szükségem van. Finomakat főzzön, kalácsokat sütögessen, kimossa az ingeimet. Ápoljon és takarjon el, ha kell. Szerelmetes szenvedéllyel szeressen engemet. Ha ránézek essen össze a lábam, őzike szemeivel nyugodtan győzzön csak le. Ezért szerethetem. Kitalálom a gondolatait, iszom minden egyes szavát. Együtt járjuk a természetet, a táncokat, a világot.

-------------------------------

2009 Decembere Talán megvan ez a lány. Egyre inkább hiszem hogy ismerem ezt a nőt. De idő kell mindkettőnknek hogy tartós vonzalmat ápoljunk.

Rájöttem, hogy szeretek örömet vinni az emberek életébe. Közösségeket akarok építeni. Országismeretető táborokat csánni minden mennyiségben. Olyan erdei iskola szerűségeket. Így tartani történelem és néprajz órákat iskolásoknak. Akár pénzért, akár ingyért. Várakat, erdőket bejárni. Ismerkedni a természettel, emberekkel, azaz egymással. Ehhez nagy kedvet érzek. Akár zenét-táncot-éneket tanítani. A cél hogy jól érezzék magukat, tanuljanak valamit úgy, hogy nem veszik észre. S ha eltelik pár év, akkor jóemlékezettel gondoljanak minderre amit akkor kaptak tőlünk. Ezzel lennék elégedett. Nagyon.

-----------------------

Hmm ez nagyon tetszik!!! xD

2010 Édes Január