fosatós sztorik

Karácsony van, tele van a helyi piac, minden kapható, ami szemnek, szájnak ingere. 70 éves öreg néni gusztusos sütiket árul, beállok a sorba, előttem egy kb. 50 éves fószer. Megvesz szépen bár kiló finomságot, az öreg néninek csillog a szeme a boldogságtól. Majd miután fizet a csávó, megszólal:
- Itt a vám és pénzügyi őrség, ön elhalasztotta a számlaadást, személyi igazolványt kérünk és lakcímkártyát.
Nénibe megáll az ütő, majd' szívrohamot kap, erre a csávó megpaskolja a vállát:
- Ne tessék aggódni, csak vicceltem, boldog karácsonyt.
A néninek kiguvadnak a szemei, de összeszedi magát, majd megszólal:
- Nagyon vicces, köszönöm, hogy jó kedvre derített, cserébe itt egy ajándék süti.
A férfi megköszöni, elmegy, néni mosolyog. Majd odafordul felém és suttog:
- Tudja, ha étellel kereskedik, mindig legyen magánál egy-két hashajtóval teli példány, hátha kifossa a bunkóságát a férgese.

 Udvarlás felsőfokon:
Szia! Te hiszel a földönkívüliekben? Mert ilyen szép lányt a Földön még nem láttam.
Áhhá köszi

 

 

 Nyáron, a 6-os villamos a Széll Kálmán téren várta az indulást. Nyugodt utasok, teljes csönd. Kislány ül az apukájával szemben. Hirtelen elkezdi az apukájának fennhangon: 
- Apuuu vegyél nekem fagyiiit!
- Kislányom most nem veszünk fagyit.
Rövid szünet, majd a kislány, a továbbra is mély csöndbe bele:
- Ha nem veszel nekem fagyit, megmondom anyunak, hogy a csapba pisilsz!
Apuka levegőt se vett a nyugatiig.